خوش آمدید

مشکلات ويستا در Windows 7 مرتفع مي‌شود

موضوعات : Windows
مشکلات ويستا در Windows 7 مرتفع مي‌شود

ويندور ويستا با انتقاد شديد کاربران و مراکز خبري مواجه شد و توسط شرکت اپل که از بزرگ‌ترين رقباي مايکروسافت در اين زمينه محسوب مي‌شود، بارها در تبليغات تلويزيوني مورد تمسخر قرار گرفت. شرکت مايکروسافت به دنبال نشان دادن سيستم‌عامل Windows 7، نسخه آتي سيستم‌عامل خود اعلام کرد، تمامي درس‌هايي که از سيستم‌عامل ويندوز ويستا گرفته‌ است را در آن اجرا خواهد کرد.مايکروسافتنسخه پيش‌بتاي اين سيستم‌عامل جديد را در کنفرانس PDC در اختيار توسعه‌دهندگان نرم‌افزار گذاشت.

استيون سينوفسکي(Steven Sinofsky) مدير مرکز Windows و Windows Live مايکروسافت در اين باره گفت: «نخستين نسخه بتا از Windows 7، به‌صورت عمومي در اوايل سال آتي ميلادي عرضه خواهد شد و پس از آن، نسخه‌هاي آزمايشي ديگري بر اساس بازخوردهاي اعلام شده از سوي کاربران، در اختيار مردم قرار خواهد گرفت».

به گفته او، سيستم‌عامل Windows 7 سه سال پس از عرضه ويندوز ويستا عرضه خواهد شد.
بر اين اساس، اين سيستم‌عامل در اواخر سال 2009 ميلادي به صورت تجاري عرضه شده و بر اين اساس، در ژانويه 2010 ميلادي به صورت گسترده در اختيار کاربران قرار خواهد گرفت.

سينوفسکي طي صحبت‌هاي خود اعلام کرد، مايکروسافت از ويندوز ويستا درس‌هاي فراواني گرفته است.
اين سيستم‌عامل با انتقاد شديد کاربران و مراکز خبري مواجه شد و توسط شرکت اپل که از بزرگترين رقباي مايکروسافت در اين زمينه محسوب مي‌شود، بارها در تبليغات تلويزيوني مورد تمسخر قرار گرفت.

سينوفسکي اعلام کرده است که برخي از اين انتقادات پذيرفتني است، به‌خصوص در زمينه عدم آماده‌سازي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري مايکروسافت با ديگر شرکت‌ها براي عرضه سيستم‌عامل ويندوز ويستا.
اين در حالي است که شرکت مايکروسافت براي توليد ويندوز ويستا پنج سال زمان را سپري کرد.

- همكاران سيستم



کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 10780
  • 3