خوش آمدید

فتوشاپ برای تلفن همراه

موضوعات : Phone
فتوشاپ برای تلفن همراه

شرکت نرم‌افزاری Adobe قصد دارد نسخه سازگار با سیستم‌عامل Windows Mobile نرم‌افزار گرافیکی خود را برای کاربران تلفن‌همراه عرضه کند.نسخه بتای نرم‌افزار گرافیکی جدید شرکت Adobe قرار است طی ماه‌ آینده به طور رسمی در دسترس کاربران قرار بگیرد. گفتنی است این نرم‌افزار هم‌اکنون روی تعداد محدودی از گوشی‌ها اجرا می‌شود و تنها با سیستم‌عامل Windows Mobile سازگاری دارد.  


به گفته مسؤولان شرکت Adobe، این نرم‌افزار جدید در کنار سرویس گرافیکی این شرکت موسوم به Photoshop Express که پیش از این به کاربران تلفن‌همراه عرضه شده بود کار می‌کند.گفتنی است این سرویس وابسته به اینترنت است و آنلاین اجرا می‌شود. به این ترتیب سرویس گرافیکی شرکت Adobe به Photoshop.com تغییر نام می‌یابد.
نرم‌افزار جدید سازگار با Windows Mobile شرکت Adobe، امکان ویرایش و یا تغییر در تصاویر داخلی گوشی را برای کاربران فراهم نمی‌کند، بلکه کاربران با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند تصاویر گرفته شده از طریق دوربین تلفن‌همراه خود را مدیریت کنند و روی پایگاه اینترنتی Photoshop.com قرار دهند.
گفته می‌شود مسؤولان شرکت Adobe در تلاشند تا در آینده نزدیک، نسخه ویرایشگر تصاویر خود را برای کاربران تلفن‌همراه عرضه کنند.
منبع : gsmi.ir


کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 8557
  • 0