شروع آموزش E-Commerce (مقدمه)

معرفی و آموزش تجارت الكتروني
موضوع جدید ارسال پست
PcBoyIr
مدیر سایت
مدیر سایت
پست: 1534
تاریخ عضویت: دوشنبه 20 تیر 1384, 12:00 am
محل اقامت: مشهد
تشکر کرده: 1 دفعه
تشکر شده: 2 دفعه
تماس:

شروع آموزش E-Commerce (مقدمه)

پست توسط PcBoyIr »

تصویر

مقدمه :

روشهای مختلفی برای پول در آوردن در اينترنت وجود دارد که بعضی از آنها به تخصصهای خاص و برخی ديگر به سرمايه و امکانات نياز دارد ولی روشهايي نيز وجود دارد که به تخصص و سرمايه و امکانات نياز ندارد ما در اينجا روشی را آموزش ميدهيم که برای به کار گيري آن فقط به يك دستگاه كامپيوتر که قابليت اتصال به اينترنت را داشته باشد نياز دارد و کاربرانی که کار با ويندوز را بدانند ميتوانند از اين روش برای کسب درآمد استفاده نمايند.

کسب درآمد در اين روش نامحدود است و ميزان آن بستگی به ميزان تلاش و کوشش شما دارد و در صورتی که شما روزی بين يك تا دو ساعت در اين راه تلاش نماييد ميتوانيد درآمدتان را به چند صد دلار در ماه برسانيد.

البته در اين کار نيز به مانند هر کار ديگر در همان روزهای اول پولی دريافت نخواهيد کرد و برای دريافت اولين پول چند روز يا چند هفته بايد تلاش نماييد ولی يكي از مزيتهای اين کار افزايش تصاعدی درآمد ميباشد که بعد از چند ماه کار کردن درآمد شما نيز چند برابر خواهد شد و به صدها هزار تومان خواهد رسيد.

يكي از مزيتهای اين روش اين است که نه تنها هيچ پولی از کشور خارج نميشود بلکه کل درآمد شما ازآشنايان و دوستان شما که با شما همکاری ميكنند از طرف شرکتهای خارجی به حسابتان واريز ميشود و چون شما حتی يك ريال را وارد اين سيستم نميكنيد احتمال شکست خوردن و از دست دادن سرمايه به صفر ميرسد.


تصویر

تشريح کار :

همانطور که ميدانيد بازاريابي و تبليغات در دنيا تبديل به يك صنعت شده و يكي از پردرآمدترين شغلهای دنيا شغل بازاريابي ميباشد کل کاری که شما در اين روش بايد انجام دهيد نگاه کردن به تبليغات و همچنين معرفی اين کار به ديگران خواهد بود آيا کاری ساده تر از اين در دنيا سراغ داريد؟

در اين روش به ازای هر E mail که برای شما ارسال ميشود پول به حسابتان واريز ميشود و به ازای رفتن به سايتهاي پيشنهادي نيز پول دريافت خواهيد کرد و در صورت جواب دادن به پرسشهايي که آدرس جوابش نيز مشخص است چند دلار دريافت خواهيد کرد و حتی با عضويت در برخی سايتها ميتوانيد صدها هزار تومان پول بگيريد و برای افزايش درآمد خود تنها کاری که بايد بكنيد اين است دوستانتان را به عضوبت در ابن سابتها ترغيب نماييد و درآمدتان را چند برابر كنيد . به همين سادگی!!!

• وقت از شما - پول از آنها

• فقط با کمی همت پولدار شويد

• فقط وارد سايت شويد و ساعتی 600 تومان بگيريد

• بازی كنيد و پول پارو كنيد

• به پرسش پاسخ دهيد و 2 دلار بگيريد (1600 تومان)

• پولدار شدن به روش آسان

• خريد كنيد و جايزه بگيريد

• كليك كنيد و چند سنت بگيريد

• عضو شويد شايد برنده خوش شانس 7000 دلاری شما باشيد

• با کمک دوستانتان عضو گيري كنيد تا درآمدتان چند برابر شود

• خودتان رئيس خودتان باشيد

• هر چه زودتر به آرزوهايتان برسيد

در اينجا فقط برخی از روشها آموزش داده ميشود برای آموزشهای تكميلي ميتوانيد به سايتهاي زير مراجعه نماييد.

www.padash.free-host.com

www.bankiha.20m.com

http://www.pooldaran.free-host.com

شروع آموزش

مرحله اول : آموزش لغات تخصصی

گرچه ما كليه مراحل را به فارسی برای شما تشريح کرده ايم ولی دانستن بعضی لغات ضريب خطا را کاهش ميدهد لطفا بر روی لينك زير كليك نماييد.

آموزش لغات تخصصی

مرحله دوم : آموزش پست الكترونيك E mail

برای موفقيت بايد روش ارسال و دريافت پست الكترونيك را بدانيد و برای خود يك E mail داشته باشيد لطفا بر روی لينك زير كليك نماييد.

آموزش پست الکترونيك E mail

برای ثبت E mail سايتهاي زيادی وجود دارد که هر کدام مزيتها و معايبي دارند که ما سايت www.hotpop.com را توصيه ميكنيم لطفا بر روی لينك زير كليك نماييد.

آموزش hotpop

مرحله سوم : آموزش افتتاح حساب بانکی خارجی

سايتهايي که در آنها عضو ميشويد پولتان را به يك حساب بانکی ميريزند و يا توسط چک به آدرستان ارسال ميكنند که ارسال چک علاوه بر داشتن هزينه ارسال و اتلاف وقت در ارسال و نقد کردن آن امکان مفقود شدن آن نيز وجود دارد بنابراين بهترين حالت واريز به حساب بانکی ميباشد بهترين بانکی که اکثر سايتهابا آن کار ميكنند و همچنين قابل دريافت در ايران نيز ميباشد بانک E Gold ميباشد لطفا بر روی لينك زير كليك نماييد.

آموزش افتتاح حساب در E Gold

مرحله چهارم : آموزش ثبت نام در سايتهاي درآمد زا

Resource-a-day
Spedia
Trinity Treasure
Stuff On The Inter
Gold Salary
Nocs Us
Raging Links
Lead Exchanger


موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “E-Commerce”