خاموش شدن کامپیوتر

بحث و گفتگو راجع به قطعات سخت افزاري و رفع اشكال سخت افزاري
قفل شده قفل شده
alireza22210
کاربر جدید
کاربر جدید
پست: 1
تاریخ عضویت: جمعه 12 تیر 1388, 12:00 am

خاموش شدن کامپیوتر

پست توسط alireza22210 »

سلام خسه نباشید اقا من یک مشکل دارم می خواستم بدونم میشه راهنماییم کنید من تمام قطعاط پی سیم رو با برنامه چک کردم هیچ مشکلی نداره ولی بعظی موقع ها که دارم یک بازی میکنم کامپیوترم یهو خاموش میشه یک مدت من 3تا رم داشتم 2تا 256 و 1 512 که دیگه تا میرسید به ویندوز یا اگر هم بعداز 5 بار روشن کردن ویندوز بالا هم میومد تا یه بازی اجرا میکردم خاموش میشد که بعداز کلی تلاش فهمیدم مشکل از 2تا رم 256 هست تا اونا رو برداشتم دیگه درست شد بعد رفتم اونارو فرختم طرفم گفت سالمن پول رم سالمم بهم داد به جاش از یه 512 دیگه هم خریدم که دوباره الان هر از گاهی که دارم بازی میکنم یهو خاموش میشه به نظرتون مشکل از چیه ؟


starmax
کاربر خیلی فعال
کاربر خیلی فعال
پست: 256
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 29 اسفند 1387, 12:00 am
تشکر شده: 1 دفعه

پست توسط starmax »

مشکل اولن ممکنه از ایرادات برنامه و همینطور متچ نبودن ان بازی باشه. ممکنه در ظاهر اجرا بشه اما وسطهای بازی سی پی یو میهنگه و اصلا نمیفهمه آن قسمت بازی باید چیکار کنه سیستم ریبوت میشه. اما بیشترین امکانی که موجوده اینه که سی پی یوت داغ میکنه. ببین پره های فن و .. تمیز باشه و با یک نرم افزار تست ببین قطعات سیستمت بیش از حد داغ میکنه یا نه؟
دانلود جدیدترین نرم افزارها
--------------------------
www.deltafoxy.com
www.deltafox.ir
www.p30fox.com
www.dlfox.com
pc_hex
کاربر جدید
کاربر جدید
پست: 4
تاریخ عضویت: دوشنبه 4 آبان 1388, 12:00 am

پست توسط pc_hex »

سلام . بدون تردید فن CPU را عوض کن چون CPU داخلش یک دما سنج با دقت بالا وجود داره . هر وقت دما بالاتر از حد حداکثر رسید خود به خود سیستم را خاموش میکنه .
موفق باشی WWW.PCHEX.BLOGFA.COM
فقط intell q9550
قفل شده قفل شده

بازگشت به “سخت افزار”