انتخاب یه تلفن همراه خوب

انواع Themes و Wallpapers
موضوع جدید ارسال پست
PcBoyIr
مدیر سایت
مدیر سایت
پست: 1534
تاریخ عضویت: دوشنبه 20 تیر 1384, 12:00 am
محل اقامت: مشهد
تشکر کرده: 1 دفعه
تشکر شده: 2 دفعه
تماس:

انتخاب یه تلفن همراه خوب

پست توسط PcBoyIr »

تصویر
سلام، امروز میخواییم بهترین گوشی تلفن همراه رو از معتبرترین برند ها برای خودمون تهیه کنیم.
این مطلب می تونه شما رو راهنمایی کنه که بهترین گوشی کار نکرده و یا دست دوم رو از بازار تهیه کنین.
افرادی که قصد خرید موبایل رو دارن عمدتا سه دسته هستن، افرادی که حاظرن بابت گوشیشون بالاتر از حتی نیم میلیون پرداخت کنن، گروهی که بابت موبایلشون میتونن دویستو پنجاه الی سی صد تومن میتونن هزینه کنن، و در آخر گروهی که مایلن حدود هشتاد الی صد هزار تومن بابت یه گوشی تلفن همراه پرداخت کنن. (شما عضو کدوم گروه هستین؟)
گروه اول) این گروه که بیشتر افراد جوان و یا میان سال عضو این گروه هستن، و اغلب مدیر و یا رئیس روئسای شرکت ها و کار خونه دار ها می باشن که می تونن بابت یه تلفن چیزی بالای نیم میلیون هزینه کنن. البته این هزینه کردن به حدر دادن نیست، چون شما با گوشی های فوق میتونین تمام کار های روز مره خودتون رو انجام بدین. از تماس گرفتن و ارسال پیامک،ویرایش فایل های آفیس، عکس برداری با کیفیت عالی و چک کردن ایمیل و کلی امکانات دیگه که بعد ها در بارشون مطالعه خواهیم کرد.
این گونه گوشی ها معمولا در رده گوشی های حجیم و سنگین وزن که به راحتی در هر جا جا نمیگیره هستن!
معمولا برند این کوشی ها آی-میت و نوکیا هستن.
گروه دوم) که معمولا افراد جوان بیست تا 25 ساله هستن، که مایلن پولی که تو سه ماه تعطیلی با هزار مکافات جمع کردن رو یه هو بدن یه موبایل (بدون سیم کارت) بخرن.
این گونه گوشی ها معمولا به نسبت دارای کیفیت قابل قبولی هستن، مخصوصا دارای کیفیت صدای عالی و امکان عکس برداری هم تو این گونه تلفن های همراه گنجونده شده. معمولا گوشی های فوق به غیر از امکانات یاد شده دارای امکانات دیگه ای نمی باشن.
این گوشی با حجم متوسط و وزن قابل قبولی دارن.
برند این گوشی ها معمولا سونی اریکسون و موتورولا هستش.
گروه سوم) معمولا بابا ها مامان ها و بابا بزرگ مامان بزرگ ها دوستشون دارن، چون کوچیک کلاسیک و بی درد سره، فقط زنگ میزنه و زنگ میخوره، اس ام اس هم میفرسته! خیلی هنر کنه یه عکس با کیفیت معمولی الی پایین هم میندازه ...
قابلیت های مهم این نوع گوشی ها، سبک کوچک و کلاسیک بودن اونها هستن.
برند این گوشی ها، سامسونگ و ای جی هستش.
گوشی های دست دوم و کار کرده ...
خرید این گوشی ها سخت تر از خرید گوشی های نو و جدید هستش! ...
هنگام خرید این گوشی ها حتما بگین که 24 ساعت به طور آزمایشی میخوایین استفاده کنین.
بعد از این چیزا ... به باطری گوشیتون توجه کنین، حتما هنگام خرید این گوشی ها دوربین، بلوتوث، خلاصه همه سیستم رو کنترل کنین. بعد میتونین با خیال کمی راحت تر گوشیتون رو انتخاب کنین.
یادم میاد تو نشریه هفتگی عصر ارتباط یه مطلب جالب خوندم، در مورد "شخصیت و گوشی شما ارتباط مستقیم دارند" که تا اونجایی که یادم بیاد براتون خلاصه نویسی می کنم.

سال ها پیش که موبایل به زندگی افراد راه پیدا کرد، نمی توانست الگویی از شخصیت افراد باشد.
امکانات اندک در گوشی های آن دوره یکی از آن عوامل بود اما امروزه گوشی ها در رنگ ها، اندازه و کارایی های متفاوتی ارائه شده است. ایت تفاوت باعث شده است که افراد بر اساس شخصیت و علایق خود گوشی مورد نظر را انتخاب کنند. اگر با یکی از دوستان خودبرای خرید گوشی به بازار رفته باشید قطعا جمله "این مدل به کلاس من نمی خورد" را بارها از او شنیده اید. آیا به راستی می توان شخصیت افراد را از روی گوشی در دست او شناخت. اگر چنین است بدا به حال پزشکان روانشناس که سال ها در دانشگاه ها مشغول تحصیل بودند. هر چند نمی توان با قاطعیت در این مورد سخنی بیان کرد، اما می توان تا حدودی با خصوصیات اخلاقی و رفتاری فرد آشنا شد.

بعد تو ادامه چند تا مثال جالب آورده بود که من یکیشو نقل میکنم:

انتخاب مارک گوشی، می تواند با شخصیت افراد هم ارتباط داشته باشد.
برند نوکیا، منتخب مدیران میان سال، افراد خانواده است. موتورولا را خوش تیپ ها می خرن و کسانی که به مد روز توجه زیادی دارند. سن این افراد نیز از 26 سال تجاوز نمی کند. سونی اریکسون را افراد موفق می خرند و آرزوهای زیادی را در سر دارند. سامسونگ گوشی مورد علاقه خانم های جوانی است که دقت فراوان را در کار دارند. ال جی نیز انتخاب مادران مهربان است!

یه آمار جالب هم داده بود، به شرح زیر:

در سال 2006 برند های برتر اینگونه معرفی شدند: نوکیا 9/56 درصد، موتورولا 2/12 درصد، سونی اریکسون 4/8 درصد، ال جی 1/7 درصد و سامسونگ 6 درصد.

نظر شما در مورد این مطالب چیه؟!


موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “قالبهای گوشی موبایل”