خوش آمدید

پولاریس ویندوز در راه است

موضوعات : News
پولاریس ویندوز در راه است

 پولاریس نسخه‌ای از ویندوز ۱۰ است که مبتنی بر Windows Core OS می باشد. Windows Core OS انعطاف زیادی دارد و برای رفع نیازهای کاربران در محیط ها و شرایط گوناگون طراحی شده است. به گزارش ایتنا از مهر، پولاریس در عین سبک و کم حجم بودن در آن واحد قابل نصب بر روی رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و غیره است و می‌تواند طیف گسترده‌ای از برنامه‌های عرضه شده در فروشگاه مایکروسافت را اجرا کند.


بر اساس اطلاعات موجود این نسخه از ویندوز ۱۰ از رابط کاربری تازه ای بهره می گیرد. این در حالی است که مایکروسافت از زمان عرضه ویندوز ۹۵ تا به حال در بسیاری از مولفه‌های رابط کاربری این سیستم عامل تغییر چندانی ایجاد نکرده است.

مایکروسافت از چند سال قبل در تلاش است تا ویندوز ۱۰ را به سیستم عامل منعطفی مبدل کند که بر روی گوشی‌ها، تبلت‌ها، رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ‌ها و غیره به سادگی قابل اجرا باشد. اما در این زمینه چندان موفق نبوده است.

قرار است این سیستم عامل مولفه‌های امنیتی بیشتری داشته باشند و به گونه‌ای طراحی شود تا منابع کمتری را مصرف کند تا باعث مصرف سریع باتری گوشی‌ها و تبلت‌ها نشود. سیستم عامل پولاریس احتمالا در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.



کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 8154
  • 0