خوش آمدید

عرضه دو دوربین دیجیتالی خانگی با لنز ۳۶۰ درجه

موضوعات : Camera
عرضه دو دوربین دیجیتالی خانگی با لنز ۳۶۰ درجه

مراکز خبری از عرضه دو دوربین دیجیتالی جدید خبر داده‌اند که برای آنها امکان تصویربرداری ۳۶۰ درجه فراهم شده است و هر دوی آن‌ها می‌توانند علاوه بر عکاسی، فیلمبرداری هم بکنند.  به گزارش ایتنا از شماران سیستم، این دو دوربین دیجیتالی در شرکت Kodak ساخته شده است و در حالی که مدل PixPro SP360 Action Cam هم‌اکنون در آمریکا و اروپا فروخته می‌شود، مدل VSN Mobil's 7.360 اواخر ماه جاری میلادی به دست کاربران جهانی می‌رسد.


دوربین دیجیتالی ۳۶۰ درجه‌ای V.۳۶۰ به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است و به گفته مراکز خبری قرار است به قیمت ۳۵۰ دلار در بازار فروخته شود. این دوربین‌ها به لنز واید مجهز شده‌اند و به گفته شرکت سازنده می‌توانند عکس‌ها و تصاویر ویدیویی را به صورت پانوراما و با کیفیت ۳۶۰ درجه تهیه کنند.

شرکت Kodak بر این باور است که دوربین‌های دیجیتالی ۳۶۰ درجه به این زودی جایگزین دوربین‌های کنونی نخواهند شد. اما فرآیند توسعه فناوری به گونه‌ای پیش می‌رود که در آینده شاهد استفاده از این دوربین‌های دیجیتالی توسط عموم کاربران خواهیم بود. دوربین دیجیتالی Kodak PixPro با این لنز منحصر به‌فرد تنها ۱۰۳ گرم وزن دارد و دوربین VSN Mobil 7.360 با وزن ۲۵۰ گرم ساخته شده است. هر دو دوربین دیجیتالی یاد شده به سیستم‌های ارتباطی بی‌سیم مجهز شده‌اند، با سیستم‌های عامل اندروید و iOS سازگاری دارند و کیفیت تصویربرداری در آن‌ها ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است.



کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 8279
  • 0