خوش آمدید

نرم‌افزار شبیه‌سازی dock سیستم‌عامل مک برای ویندوز

موضوعات : Software
نرم‌افزار شبیه‌سازی dock سیستم‌عامل مک برای ویندوز

نرم‌افزار شبیه‌سازی dock سیستم‌عامل مک برای ویندوزاگر به دلایلی از مک مهاجرت کرده و دوباره به سرزمین پدری‌اتان ویندوز بازگشته‌اید اما هنوز دلتان پیش مک گیر کرده و یا وسوسه استفاده از سیستم عامل مک برای شما مانند اکثر کاربران ویندوز به وسوسه‌ای دائم تبدیل شده، امروز برای شما راه‌حل ساده‌ای سراغ داریم.همواره نبود نرم‌افزارهای سازگار با مک، عدم پشتیبانی مک از سخت‌افزار رایانه‌های رومیزی (PC) و دلایل گوناگون دیگر کاربران را از استفاده از این سیستم عامل و امکانات جالب آن باز می‌دارد.


یکی از جالب‌ترین امکانات سیستم عامل مک سیستم مدیریت قدرتمند آن در استفاده از dock و چیدمان آیکن‌ها در دسکتاپ است و این در حالیست که اکثر کاربران ویندوز از شلوغ بودن صفحه دسکتاپ خود و دسترسی پایین به قسمت‌های مختلف سیستم شکایت دارند.
 
اگر دوست دارید از dock  مشابه مک در ویندوز خود استفاده نمایید پیشنهاد ما به شما نرم‌افزار XWindows Dock است که امکانات جالبی را برای دسکتاپ ویندوز شما فراهم می کند.از جمله دسترسی به جی‌میل، دسترسی سریع به درایو های سیستم و یسیاری از امکانات دیگر.
 
New engine
 
فکر نکنم نیاز به توضیح اضافه بیشتری باشد به جز اینکه این برنامه به‌خوبی با ویندوز ۷ و ویستا کار می‌کند و بر روی برخی ویندوزهای ایکس‌ژی نیز عملکرد خوبی داشته است. این برنامه رایگان را می‌توانید از این جا دانلود نمایید.

http://xwdock.aqua-soft.org/img/1.png



کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 10704
  • 0