خوش آمدید

لپ تاپ جدید فوجیتسو مخصوص گیمرها

موضوعات : News
لپ تاپ جدید فوجیتسو مخصوص گیمرها

همانطور که می دانید، اخیرا مدل جدیدی از لپ تاپ LifeBook AH530 با کارت گرافیک اختصاصی وارد بازار شد که می توانست نیاز کاربرانی را که به کارت گرافیک قوی تر احتیاج داشتند برطرف کند. اما این مدل توانایی شخصی سازی بیش تری داشت که از جمله این شخصی سازی ها می توان به انواع پردازنده ها و پشتیبانی از ظرفیت رم و هارد دیسک بیشتر اشاره کرد.بر همین اساس شرکت بهین مدل جدیدی از این سری را با پردازنده های Core i7 شرکت اینتل عرضه کرده است که می تواند نیاز گیمر ها را نیز با استفاده از گرافیک قدرتمند رادئون HD4650 که یک گیگابایت حافظه اختصاصی و 1.7 گیگابایت حافظه اشتراکی دارد ، برطرف کند.

صفحه نمایش این مدل 15.6 اینچ از نوع LED Backlight با رزولوشن 1366x768 است. حافظه این محصول نیز 6 گیگابایت از نوع DDR3 است و می توان آن را تا 8 گیگابایت ارتقا داد. ظرفیت هارد این محصول 500 گیگابایت است و از دیگر امکانات مهم این لپ تاپ می توان به پشتیبانی از گیگابیت اترنت، پشتیبانی از وای فای، بلوتوث نسخه 2.1، کارتخوان، خروجی HDMI، وب کم 1.3 مگاپیکسلی اشاره کرد.

از دیگر مواردی که می توان درباره این محصول متذکر شد، صفحه کلید ضد مایعات و کامل این محصول است که از کلیدهای Numeric نیز برخوردار است. از طرفی این مدل در دو رنگ مشکی براق و آبی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که تمامی لپ تاپ های فوجیتسو از جمله همین مدل، ساخت کشور آلمان هستند.

منبع : ایتنا


کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 9294
  • 0