خوش آمدید

۲۰ سایت دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

موضوعات : learning
۲۰ سایت دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

ا گسترش استفاده از اینترنت نسل جدیدی از کتاب ها روانه شد که دیگر نیازی به ورق زدن آنها نبود.این کتاب ها که با فرمت pdf(اگر فرمت دیگری هم دارد بفرمایید) هستند دارای حجم کم هستند و دانلود کردن آنها از اینترنت کار ساده ای است.برای این منظور سایت های زیادی برای دانلود کتابهای الکترونیکی ساخته شده اند که به کاربران این امکان را می دهند که کتابهای مختلف را از اینترنت دانلود کنند. در این مطلب به معرفی 20 سایت خارجی می پردازم که کتابهای مختلف را برای دانلود گذاشته اند.

.Free Book Spot

یک منبع بسیار بزرگ کتاب های الکترونیکی با بیش از 4400 کتاب الکترونیکی در 96 موضوع با حجمی حدود 77 گیگیابایت.شما می توانید کتاب مورد نظر خودتان را در زمینه ی پزشکی ، علوم مهندسی و … به صورت رایگان و بدون نیاز به عضویت دانلود کنید.

مجموعه یبزرگی از کتاب های کامپیوتری و اینترنتی . کتابهای زیادی از جمله آموزش های رجیستری وبندوز و … و همچنین کتاب هایی در زمینه ی اوپن سورس و … .

مجموعه ی عظیمی از کتاب های مختلف الکترونیکی.ویژگی جالب  این سایت این است که می توانید در این سایت روزنامه ها و مجلات مختلف را هم دانلود کنید.برای این کار شما نیاز به عضویت رایگان دارید.همچنین شما می توانید کتاب های خودتان را برای این سایت ارسال کنید.

این سایت علاوه بر فراهم آوردن مجموعه ی عظیمی از کتاب های الکترونیکی ، کتاب های الکترونیکی مخصوص گوشی های موبایل ها را نیز فراهم می کند.این سایت شمامل بیش از 22 هزار کتاب الکترونیکی است!

سایتی دیگر برای دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی.

مجموعه ی عظیمی از کتاب های کامپیوتری برای دانشجویان رشته های مختلف مهندسی .کتاب هایی از جمله در مورد برنامه نویسی ،ریاضی و … .این مجموعه کتاب ها در بیش از 5 گروه و 150 زیر گروه طبقه بندی شده است.

سایتی شمامل تعدا زیادی کتاب در زمینه ی اینترنت و کتمپیوتری.همچنین در این سایت شما می توانید کتاب های معتبر (text book) و رفرانس در زمینه مهندسی را نیز دالود کنید.ویژگی دیگر این سایت موجودذ بودن کتاب ها ی مختلف با فرمت های دیگر از جمله doc .

سایتی است که تقریبآ همه فرمت های مختلف را از جمله ورد ، اکسل ، پی دی اف، پاور پوینت و … را دارد.شما می توانید در مورد مطلب مورد نظرتان در این سایت جستجویی بکنید.

سایت بزرگی دیگر برای دانلود کتاب های الکترونیکی.از ویژگی این سایت توانایی امتیاز دادن به کتاب ها با کمک ستاره است.

سایتی است با هدف آموزشی،به همین دلیل در این سایت شما علاوه بر کتاب های مختلف الکترونیکی با فرمت های مختلف می توانید ویدئو های آموزشی را نیز دانلود کنید.

سایت بزرگ که کتاب های زیادی را در زمینه های مختلفی فراهم کرده است.این سایت را واقعآ توصیه می کنم.

سایتی است که علاوه بر داشتن کتاب های مختلف الکترونیکی با فرمت های مختلف برای کامپیوتر دارای کتاب های مختلف کامپیوتری برای انواع گوشی های موبالی با پسوند های sis و Javaو … است.

سایتی است که علاوه بر کتابهای مختلف الکترونیکی شامل تعداد زیادی تصاویر برای درک بهتر مفاهیم است.

مجموعه ای شمال تعدا زیادی کتاب و همچنین تعداد زیادی نرم افزار برای دانلود کردن.

سایتی شامل تعدا زیادی کتاب در زمینه های پزشکی ، علوم فنی و مهندسی و … .

مجموعه ای عظیم با بیش از 30 هزار کتاب الکترونیکی

مجموعه ای از کتاب های مختلف الکترونیکی شامل کتاب های نوشته شده در زمینه ی ادبایت ،حقوق و … . از جمله کتاب های موجود در این سایت می توان به کتاب های شکسپیر و … نام برد.

 



کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 18782
  • 0