خوش آمدید

بازیابی اطلاعات هارد با GetDataBack

موضوعات : Computer, Hardware
بازیابی اطلاعات هارد با GetDataBack

بازیابی اطلاعات روی هارد دیسک و فلش مموری ها همیشه یکی از دغدغه های کاربران بوده و در این زمینه نرم افزار های بسیاری وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی ها و معایب خاص خود هستند. یکی از کامل ترین و در عین حال ساده ترین نرم افزار های موجود GetDataBack است که با پشتیبانی از هر دو فرمت NTFS و FAT32 می تواند راه حل مناسبی برای بازیابی اطلاعات شما باشد. کار با این نرم افزار به سادگی و سهولت امکان پذیر است و با چند کلیک ساده اطلاعاتی که از هارد شما قابل بازیابی باشد نمایش داده خواهد شد.


به منظور جلوگیری از لطمه خوردن به اطلاعات موجود بر روی فلش مموری ها پیشنهاد ما به شما استفاده از safely remove قبل از خارج کردن فلش از درگاه USB میب اشد . همچنین جهت اتصال فلش به کامپیوتری که شناختی از وضعیت پورت های آن ندارید استفاده از پورت های موجود برای روی مادربرد (پشت کیس) می باشد.

در ارتباط با هارد دیسک های خانگی نیز حتما از سه راه محافظ دار جهت برق کامپیوتر استفاده نمایید و سیستم خود را به صورت نرم افزاری shutdown نمایید . در عین حال به صداهایی که از کیس شنیده میشود دقت کنید ، صدایی مانند تق تق کردن از هارد دیسک شما ممکن است باشد و نشان دهنده خرابی هارد است.



کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 7126
  • 0