خوش آمدید

رونمایی ایسوس از اولین تبلت ۴ هسته‌ای جهان!

موضوعات : Hardware
رونمایی ایسوس از اولین تبلت ۴ هسته‌ای جهان!

شرکت ایسوس امروز چهارشنبه رسما از تبلت جدید خود که پیش از این وعده آن را داده بود و قرار است جانشین تبلت فعلی این شرکت یعنی  Asus Eee Pad Transformer شود رونمایی کرد.این تبلت ۱۰٫۱ اینچی با نام Asus Eee Pad Transformer Prime  با بدنه نازک ۸٫۳ میلیمتری و صفحه نمایشی با دقت ۱۲۸۰×۸۰۰ ، یک پردازنده تگرا ۳ انیودیا را در خود جای داده تا عنوان اولین تبلت چهار هسته‌ای جهان را به خود اختصاص دهد.


 

http://www.wired.com/images_blogs/gadgetlab/2011/03/ASUS_EeePad_Transformer_.jpg

ترانسفورمر پریم به یک گیگابایت رم و دوربین ۸ مگاپیکسلی با توان ضبط تصاویر ویدویوئی با کیفیت ۱۰۸۰p و دوربین تماس ویدیوئی ۱٫۲ مگاپیکسلی و همچنین درگاه کارت حافظه میکرواس‌دی مجهز است تا تمام این تجهیزات نهایتا وزن ۵۸۶ گرمی را به دستان شما تحمیل خواهد کرد تا سبک‌تر از گالاکسی‌تب و آی‌پد ۲ نیز باشد.

ایسوس عمر باطری این تبلت را ۱۲ ساعت اعلام کرده اما تاکید کرده است که اگر داک صفحه‌کلید ویژه این تبلت را نیز به همراه آن خریداری کنید ۶ ساعت دیگر می توانید بر روی طول عمر باطری آن حساب کنید.

ایسوس اعلام کرده که این تبلت در ابتدای عرضه در ماه دسامبر با اندروید ۳٫۲ همراه خواهد بود اما وعده داده که در انتهای سال جاری میلادی آن را به اندروید ۴ ارتقاء خواهد داد.

ترانسفورمر پریم قرار است به قیمت ۴۹۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی و ۵۹۹ دلار برای ۶۴ گیگابایتی عرضه شود و ایسوس برای داک صفحه کلید آن که به صورت جدا عرضه خواهد شد قیمت ۱۴۹ دلاری را در نظر گرفته است.

این تبلت که بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم دارد در دو رنگ خاص که یکی ترکیب رنگ خاکستری و ارغوانی و دیگری نوع خاصی از رنگ طلایی است عرضه خواهد شد و ایسوس اعلام کرده که برای اینکه اثر انگشت شما بر روی ان باقی نماند روی سطح نمایشگر و بدنه  آلومینیومی آن را با نوعی ترکیب مایع مخصوص پوشانده است.

بنا بر آخرین گزارش‌ها ایسوس به دنبال فروش ۲ میلیون دستگاه از این تبلت تا پایان سال خواهد بود و این درحالیست که ایسوس خود پیش از این اعلام کرده بود که با آغاز فروش تبلت ترانفورمر هر ماه تقریبا ۳۰۰ هزار دستگاه از آن را به فروش رسانده است.

با قیمت ۴۰۰ دلاری ترانسفورمر پریم این تبلت در واقع ارزانترین تبلت مجهز به اندروید ۳ در بازار است و داک صفحه کلید آن به خوبی نیاز افرادی را که روزانه کلمات زیادی را تایپ می‌کنند مرتفع می‌:ند اما هنوز به اندازه یک لپ‌تاپ کامل نیست.



کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 9775
  • 0